Websystem til din ejendom – Arcomus ejendommens kommunikation
Jeg har programmeret et administrationssystem til ejendomme som gør kommunikationen nemmere og billigere på alle leder og kanter. Det er fx nemmere for beboeren at fortælle om fejl og mangler uanset tid på døgnet. Fx hvis en pære er gået eller endnu værre hvis varmen er røget sig en tur. Det er samtidig også nemt for viceværten at svare beboeren og fortælle om og hvornår fejlen bliver rettet.
Men det er ikke det eneste – Læs mere her på siden,
eller gå til Arcomus hjemmeside
Er du bestyrelsesmedlem?
For bestyrelsen, er det i hovedtræk blevet betydeligt nemmere at varetage denne post. Man skal ikke mere gå fra dør til dør, eller opgang til opgang. For at informere om forskellige tiltag overfor beboerne.
Er du beboer?
For beboeren er det nemt at melde fejl til blandt andet viceværten og modtage informationer såsom huskebeskeder fra bestyrelsen, eller måske viceværten om lukket vand.
Er du vicevært?
Som vicevært, er det nemt at se og besvare indrapportering af fejl, og yderligere er det nemt at underrette beboerne om eventuelle akutte skader.
Er du administrator?
Som administrator, er det nemt at kommunikere med bestyrelsen, beboerne og viceværten. Modtage og se bilag, diskuterer projekter mm.
Et eksempel på bestyrelsessiden
Her kan bestyrelsen få et overblik over nye tickets, forumindlæg, dokumenter etc. Som vedrøre dem, eller de har interesse i at vide noget om. Det er kun Tickets der er til bestyrelsen som der kan ses her. Det er nemt og hurtigt for bestyrelsesmedlemmet at svare på en eventuel ticket, og det kan også lade sig gøre via mobilen hvis man ønsker dette.
Et eksempel på forumsiden
Her kan beboere, bestyrelsen, viceværten og administrator. Diskuterer forskellige emner. Det kan være alt fra Beboeren der har et spørgsmål om hvordan andre gør noget. Til hvordan gården skal udsmykkes til den næste havefest.
Funktioner du blandt andet finder i
Websystemet til din ejendom
SMS & Email udsending
Når noget er vigtigt, eller bare lige kræver hurtig information til beboeren. Så kan man via systemet sende SMS eller mail direkte til beboeren. Beboeren vælger selv om de vil modtage SMS eller mail, eller begge dele.
Det er også muligt at sende ud til en eller flere opgange på en gang, ligesom det er muligt at sende ud til kun højre eller venstre side af en opgang på en gang. Hvilket er godt hvis der fx skal lukkes for vandet på en streng.
Hurtig advisering ved fejl og mangler
Det er nemt for beboeren for så vel bestyrelsen, at melde fejl til viceværten, som skal tage sig af denne fejl. Man logger bare ind, opretter en såkaldt Ticket, og beskriver fejlen, og eventuelt vedhæfter et billede. Så modtager Viceværten en mail og/eller en SMS herom.
Viceværten kan så, på farten, eller når han står ved skaden. Melde tilbage til beboeren at fejlen enten er rettet, den bliver arbejdet på, eller hvad han nu gerne vil informere beboeren om.
Dokument/bilag og godkendelse
Opload dokumenter, billeder og andre filer, til arkivering. Det kan fx være referater, tilbud, budgetter og andre informationer som i gerne vil gemme på.
Opload dokumenter og bilag til ejendoms systemet for godkendelse af 3 part. Det kan fx være at i som bestyrelse lige skal have administrators eller en revisors godkendelse.
Forum og opslagstavle
Diskuter med, sælg til og adviser andre beboere gennem et intuitivt design og layout. Du kan fx som beboer fortælle på opslagstavlen at du nok kommer til at støje da du skal holde fest.
Eller du kan via forummet være med i diskussionen om hvilke nye planter eller om der skal være en havegrill. Vær med og gør en forskel for dig om dine naboer.